fbpx

Susipažinkite su pedagogais

SIMONA

KD tarptautinės mokyklos pavaduotoja ugdymui baigė Lietuvos Edukologijos Universitetą, kuriame įgyjo socialinės pedagogikos bakalauro laipsnį ir pedagogo kvalifikaciją. Vytauto Didžiojo švietimo akademijos universitete, įgyjo švietimo vadybos ir lyderystės magistrą. Šiuo metu mokosi ir gilina žinias priešmokyklinio ir pradinio ugdymo studijų programoje. Darbo su vaikais turi daugiau nei 5 metus. Taip pat nuolat gilina savo žinias profesinio tobulėjimo, švietimo kokybės gerinimo, planavimo bei komandos lyderystės srityse.

Simona sako: „Vaikai mane sužavėjo, nes  jie gali labai daug ko išmokyti suaugusį žmogų. Kaip džiaugtis be jokios priežasties, nuoširdžiai ir atvirai bendrauti, visuomet būti kuo nors užsiėmusiais, atvirai žvelgti į supantį pasaulį.

KD tarptautinėje mokykloje esu laiminga, nes čia nėra laiko nuobodžiauti, kiekviena diena pilna iššūkių ir tobulėjimo galimybių. Mokykloje tenka organizuoti ir koordinuoti ugdomo procesą, teikti pagalbą mokytojams ir specialistams, padėti ir atsakyti tėvams į iškilusius klausimus, spręsti iškilusias problemas“.

ELENA VIKTORIJA

KD tarptautinės mokyklos ugdymo kokybės vadovė Elena Viktorija su vaikais dirbo (savanoriavo) nuo paauglystės. Elenos Viktorijos darbo patirtis darželiuose – aštuoneri nepaprastai įdomūs, kupini siekių bei iššūkių metai.

„Ikimokyklinio amžiaus vaikai mane žavėjo nuo pat mažumės, gal iš dalies dėl to ,,kalta” mano mama, kuri dirbo darželyje ir pavyzdžiu rodė, ką reiškia dirbti mylimą darbą. Po mokyklos važiuodavau į jos darželį, skaitydavau vaikams, padėdavau jiems užmigti ir svarbiausia – žaisdavau! „Kelias” iki to, ką žinau ir gebu šiandien nebuvo lengvas, studijavau lituanistiką bei pedagogiką, atradau meilę knygoms, bet manęs nepaliko mintis, kaip smagu buvo su vaikais pas mamą. Pagaliau, vieną vasaros dieną lemtis mane atvedė į darželį. Dar studijuodama įsidarbinau mokytojos asistente ir „gėriau” viską, ką galėjau. Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas mane taip sužavėjo, jog dar neturint rankose lituanistikos diplomo, supratau, kad man reikės kitų kompetencijų, tad pradėjau lankytis kursuose, skirtuose ikimokykliniam ugdymui. Prisimenu, kai po darbo važiuodavau per visą Vilnių, kad spėčiau į kursus, o po jų grįždavau namo kelios minutės prieš 22 val. ir nesijausdavau pavargusi, nes mačiau tame prasmę. Baigusi studijas, pagaliau galėjau tęsti formalų ugdymą ir gavau priešmokyklinio ugdymo kvalifikaciją, tapau mokytoja, o vėliau ir pavaduotoja ugdymui bei asistentų mentore. KD tarptautinę mokyklą atradau internete, mane iš karto sužavėjo multikultūriškumas. Dar 2018 m. pasikalbėjusi su Asta (KD įkūrėja), supratau, kad noriu augti čia, bet galutinai apsisprendžiau palikti savo klasę ir ateiti į KD 2019 m. pradžioje. KD tarptautinėje mokykloje patyriau naujų iššūkių, naujų siekių. Tikiu, kad mokytojas niekada negali sau leisti nesiugdyti. Jau esant čia įgijau ikimokyklinio ugdymo pedagogo kvalifikaciją, o pradėjus dirbti Ugdymo kokybes vadove nusprendžiau gilinti žinias bei įgyti Švietimo vadybos ir lyderystės magistro laipsnį. KD tarptautinėje mokykloje konsultuoju mokytojus, stebiu mūsų veiklą, rengiu projektus, kurie pagerintų ugdymo kokybę. Bendraujant su mokytojais, gilinantis į vaikų ugdymą, suprantu, kiek daug dar nežinau, kiek daug dar reikia išmokti. Esu be galo laiminga dirbdama kartu su profesionalia, žingeidžia, atsidavusia, nešančią vertę Lietuvos ugdymui komanda”, prasitarė Elena Viktorija.

KRISTINA

Kristina baigė specialiąją pedagogiką (specializaciją – logopediją) ir įgijo logopedo – specialiojo pedagogo specialybę. Po to baigė Specialiojo ugdymo koordinavimo magistrą. Po keleto darbo metų apsigynė metodininko kvalifikacinę kategoriją. Logopedė nuolat kelia savo kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, konferencijose ir mokymuose bei aktyviai domisi naujausiais ugdymo ir korekcijos būdais ir metodais. Mūsų logopedės darbas neapsiriboja vien taisyklingos tarties formavimu, nes dar labai svarbu yra plėsti bei aktyvinti žodyną, mokyti taisyklingos raiškos ir gramatikos, nes šie įgūdžiai bus labai svarbūs mokykloje. Kristina lavindama pažintinius gebėjimus ir kalbą padeda vaikams kiek įmanoma sušvelninti ar ištaisyti kalbos ir komunikacijos sutrikimus.

Kristina sako: „Labai mėgstu savo darbą, kuriame nėra laiko nuobodžiauti, nes reikia ne tik rasti raktą į kiekvieno vaiko širdį, bet ir pasiekti rezultatų. Oi kiek pasitaiko įvairiausių juokingų situacijų mano darbe, kurias prisiminę kartu su vaikais šypsomės ir juokiamės. Pvz.: tik aš savo darbe galiu išgirsti, kad ugniagesiai plauna ugnį! Su nekantrumu laukiu kiekvienos pamokėlės!“

SUMEYYE

Sumeyye baigė Amerikos kultūros ir literatūros studijas. Lietuvos edukologijos universitete įgijo anglų filologijos magistro laipsnį. Sumeyye išklausė keletą papildomų mokymų, tokių kaip „Asmenybės tipai“, „Emocinis intelektas“, „Istorijų pasakojimas“ ir kt. Šiuo metu ji lanko žaidimo terapijos, pasakojimo terapijos ir vaikų piešinių analizės kursus. Taip pat ji dalyvauja visuose įmanomuose mokymuose apie vaikus, kurie gali būti naudingi tiek vaikams-mokiniams, tiek jos pačios sūnui. Įgytos žinios greitai pritaikomos praktikoje. Sumeyye nuolat ieško naujų edukacinių mokymų, seminarų, knygų ir kt.

Sumeyye sako: „Vaikai visada buvo ir yra mano silpnybė. Man patinka jų nekaltas pasaulis ir aš siekiu pozityviai prisidėti prie jų ateities. Labai įsijaučiu būdama su vaikais, kasdien su susižavėjimu stebiu jų pasaulį. Mano tikslas – su kiekvienu vaiku elgtis taip, kaip norėčiau, kad būtų elgiamasi su mano vaiku. Laisvalaikiu mėgstu leisti laiką vaikų bibliotekoje, mėgstu apžiūrėti naujai išleistus žaislus, vaikiškas knygeles, edukacinius rinkinius.“

Dovilė

Dovilė baigė lietuvių filologijos studijas ir įgijo mokytojo kvalifikacinę kategoriją, taip pat įgijo Pradinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogo laipsnį.

Dovilė sako: „Mano supratimu, darbas su vaikais, tai prasmingiausias mūsų indelis ateities kartoms. Dirbdama su vaikais aš kasdien suprantu, kad einu teisingu ir prasmingu keliu. Mano tikslas – ugdyti smalsias, kūrybingas asmenybes, kurių žinios neapsiribotu vien tik mokymo programose numatytomis žiniomis. Man labai svarbu, kad vaikas, įžengęs į ugdymo įstaigą, nebijotų skleistis, o jam padėtų įdomus ir nuoširdus mokytojas. Manau, kad svarbiausia užduotis dirbant su vaikais, tai užtikrinti kiekvienos asmenybės unikalumą, pastebėti kiekvieną vaiką. Mokytojo darbas man niekuomet neleidžia nuobodžiauti, reikia nuolat atnaujinti žinias, atrasti kelią į kiekvieno vaiko širdį ir mokėti jį sudominti. Labai džiaugiuosi, kad mano darbe mokymosi procesas orientuotas į naujo tipo švietimą, kuriame nėra griežtų ‘vadovėlinių’ taisyklių, o ugdymo procese taikomi modernūs ir naujoviški metodai.”

Indrė

Indrė yra labai entuziastinga apie mokytojavimą, šiuo metu ne tik dirba su KD vaikais jau 2 metus, tačiau ir studijuoja vaikystės pedagogiką Vilniaus universitete bei dirba Pasaulio lietuvių mokykloje lietuvių kalbos mokytoja. Prieš prisijungiant prie KD kolektyvo, Indrė užsienyje gyveno septynerius metus, kurių metu keliavo ir mokėsi, baigė alternatyvios edukacijos studijas Danijoje.

Pedagoginių studijų metu Indrė atliko aštuonių mėnesių praktiką privačioje specialių poreikių mokykloje Danijoje, taip pat savanoriavo Montessori klasėje Lietuvoje. Be to, Indrė dalyvavo lauko pedagogikos kursuose Didžiojoje Britanijoje, kūrybiško mokymo, demokratinio ugdymo seminaruose, nes šios temos užima svarbią vietą jos asmeniniame akademinio domėjimosi lauke.

Indrė sako: „Manau, kad prasmingiausias darbas – augti kartu su vaikais. Vaikai – pilni smalsumo, gerumo, šilumos, todėl jaučiu didelį dėkingumą ir džiaugsmą, kad galiu dalyvauti jų mokymosi procese, atskleisti jiems pasaulio paslaptis. Vaikai spindi tyrumu ir entuziazmu, todėl darbas su vaikais kupinas nuotykių, prasmės ir ūgties.

Laisvalaikiu man patinka dalyvauti ir organizuoti renginius, seminarus, savanoriauti Gyvojoje Bibliotekoje, padėti kitiems įvairiomis iniciatyvomis. Man patinka keliauti, skaityti knygas, užsiimti daržininkyste, važinėti dviračiu, šokti baletą, leisti laiką su artimaisiais, kurti ir įgyvendinti įvairias idėjas.”

Nalan

Nalan yra ikimokyklinio amžiaus anglų kalbos mokytoja, 2016 m. įgijusi Ikimokyklinio ir pradinio mokslo bakalauro laipsnį. Studijų metu Nalan metus studijavo Specialiuosius ugdymo poreikius Olandijoje/Roterdame. Baigusi studijas ji stažavosi Prahoje. Nalan buvo puiki studentė ir jos smalsumas padėjo jai įgyti magistro laipsnį Latvijos universitete/Rygoje. 2019 m. ji įgijo Gamtos mokslų ir specialiųjų poreikių ugdymo magistro laipsnį.

„Man patinka visos temos, tačiau mokslo sritis yra mano mėgstamiausia. Man patinka naudoti technologijas: rengiu įvairius gamtos mokslų eksperimentus ir STEAM temas vaikams. Man patinka matyti jų azartą ir iš esmės man nuostabu matyti jų laimingus veidus. Galiu sukurti vaikams produktyvią mokymosi aplinką, orientuotą į vaiką. Klasėje man rūpi vaikų idėjos, mintys ir veiksmai. Aš visada darbus atlieku laiku ir esu pasiruošusi dienai klasėje. Su kolegomis palaikau teigiamus darbinius santykius. Be mokymo patirties, klasės valdymo ir visą gyvenimą trunkančios aistros švietimui, jau ankstyvoje vaikystėje atsidaviau mokslui. Vaikai pradeda tyrinėti savo pasaulį per mano stebuklingas gamtos mokslų pamokas ir nieko nemyliu labiau nei darbo su vaikais.

Turėjau daug patirties įtraukiant visuomenei naudingų darbų projektus į savo klases. Kaip rodo mano patirtis įvairiose mokyklose ir šalyse, jaučiu entuziazmą dirbant švietimo srityje ir visada siekiu, kad mano mokiniai gautų viską, kas geriausia. Vaikai gali negalvoti „aš mokausi“, bet jiems smalsu ir norisi sužinoti, kas, kur, kodėl ir kaip viskas aplink juos. Vaikai mane išmokė žaidimo, tyrinėjimo ir mokymosi magijos. Mokau vaikus mėgti mokytis ir tyrinėti. Nieko nemyliu labiau nei dirbdamas su vaikais.

Laisvalaikiu mėgstu dažytis akriliniais dažais, žaisti tenisą ir gaminti maistą.“

Vytautė

Prieš 2 metus mokytoja Vytautė baigė ikimokyklinės, priešmokyklinės pedagogikos studijų programą bei su įvairaus amžiaus vaikais dirba jau 5 metus. Savo žinias nusprendė gilinti orientuojantis ne tik į vaiko ugdymo ypatybes, tačiau ir į vadybinius šio proceso aspektus. Taigi, šiais metais baigė švietimo vadybos magistrantūros studijas. 

“Mokytojo darbas mane žavėjo jau nuo mažų dienų. Ši profesija man atrodė tokia ypatinga, jog grįžusi namo žaisdavau mokyklą su savo tėčio pagaminta žaisline lenta, mokiau įsivaizduojamą klasę dalykų, kuriuos mokytojos mane išmokydavo mokykloje. Džiaugiuosi, jog puikūs specialistai mane lydėjo ir įkvėpė ne tik ankstyvąjame bei pradiniame amžiuje, bet ir mokykloje. Taigi įkvėpta jų nusprendžiau keliauti šiuo profesiniu keliu. Savo profesinę veiklą siejau su ankstyvuoju vaikų amžiumi, nes mano akimis tai pagrindas į vaiko ateitį. Mano nuomone, žinios ir įgūdžiai suformuoti ankstyvąjame amžiuje yra vaiko raktas ne tik į sėkmingą kelionę į mokyklą, bet ir gyvenimą. 

Taigi, svajoju tapti pavyzdžiu ir įkvėpimu vaikams bei savo darbe siekiu padėti tvirtus ir kokybiškus pagrindus į vaiko rytojų.”

Nubar

Mokytoja Nubar yra kilusi iš Baku, Azerbaidžano. Atvykusi į Lietuvą, Nubar prisijungė prie Katino Dienelių kaip anglų kalbos mokytoja, o šiuo metu dirba su pirmokais.

Mokytoja Nubar įgijo magistro laipsnį Azerbaidžano valstybiniame pedagoginiame universitete kalbotyros srityje, o vėliau įgijo anglų kalbos mokytojos specialybę. Šiuo metu Nubar Vytauto Didžiojo universitete studijuoja dar vieną magistrantūrą ir specializuojasi Švietimo vadybos srityje. Ji taip pat sėkmingai išlaikė Kembridžo anglų kalbos TKT (mokymo žinių testą). Be to, šiais metais Nubar išklausė Kembridžo pradinį kursą, kad pagerintų savo mokymo įgūdžius tarptautiniu lygiu.

„Mano ankstyva aistra mokyti paskatino mane pradėti dėstyti anglų kalbą gimtojoje šalyje. Pirmuosius mokytojo įgūdžius įgijau daugiau nei metus praktikuojantis Valstybiniame pedagoginiame universitete Baku. Mano turimas smalsumas ir susidomėjimas paskatino mane gilintis į naujus mokymo metodus.

Jaučiau, kad kuo daugiau patirties įgavau dėstydama, tuo labiau buvau motyvuota perduoti savo žinias aplinkiniams žmonėms. Dėl to visada norėjau tobulinti užsienio kalbų ir mokymo įgūdžius, todėl studijų metais ir vėliau dalyvavau įvairiuose seminaruose, mokymų programose. Dirbant universitete du mano straipsniai apie mokytojų pedagogines ir psichologines žinias, tai yra,  kaip mokytojai įgyvendina savo pedagogines ir psichologines žinias klasėje, buvo publikuoti universiteto mokslo žurnale.

Savo mokymo filosofijoje visada vadovaujuosi pedagoginiais ir psichologiniais mokymo aspektais. Šis požiūris man padeda ne tik tapti geresne mokytoja, bet ir užmegzti tvirtą bendradarbiavimą su mane supančiais žmonėmis. Taip pat man svarbu kūrybiškai susieti kiekvieną smulkmeną, kurti inovatyvius, šiuolaikiškus pamokų metodus ir atsižvelgti į jų įgyvendinimą. Kiekvienas mokymo aspektas yra labai svarbus, nes kiekvienas vaikas yra unikalus, o jo mokymo metodas taip pat turi būti ypatingas ir tuo pačiu individualizuotas. Nepaisant to, tikiu, kad draugiška aplinka padės visiems mokytojams visame pasaulyje užaugti laimingomis, pasitikinčiomis ir nepriklausomomis asmenybėmis. Viskas, ko mums reikia, yra meilė, pagarba ir ramybė.

Kalbant apie mano pomėgius, aš mėgstu skaityti įvairių žanrų knygas, žiūrėti tikrais faktais paremtus filmus ir vaikščioti gamtoje, ypač po lietaus. Kadangi gyvename vieną kartą, stengiuosi mėgautis kiekviena minute, šypsotis ir skleisti teigiamą energiją.”

Yuliia

I’m Yuliia and I’m from Ukraine. I love my life. I love people around me. And I love teaching English. I have been doing it since my second year of Kyiv National Pedagogical Dragomanov University, where I got Master’s degree. After I got scientific degree of candidate of philological sciences. But children are my passion. Never stop teaching them. There is my Happy English language Club in Ukraine, the space where teacher takes a hand, opens a mind and touches a heart.

Nika

Nika graduated with psychology studies. For two years he has been working in a kindergarten in Tbilisi. Besides that, he was also working with children individually. To deepen his knowledge Nika moved to Lithuania and started volunteering in SOS children’s village for a year.

„After graduation, I became very interested in children’s psychology. Working in kindergarten turned out to be my first experience in this field, which made me more and more interested. I also worked individually during the summer holidays. These two different experiences have taught me a lot, I saw both social and personal aspects of a child’s development.

The choice to move to Lithuania is also based on deepening my experience. The period of work in the day center turned out to be quite beneficial and productive. The diverseness of my previous working experience helps me today to be focused, and empathetic and to create an environment that helps children express themselves.

Besides that, I am very fascinated by art. Drawing and writing is my kind of hobby. Also, sport is an integral part of my childhood. Playing basketball is easily possible in Vilnius.”

Airija

Esu Airija – mokyklos komunikacijos koordinatorė. Pedagoginį kelią ir profesiją pasirinkau ne atsitiktinai – jau mokykloje buvau labai aktyvi, iniciatyvi, nuolat mėgau augti ir tobulėti, o tobulėti šioje srityje išties yra kur.

Studijų metu pradėjau dirbti darželiuose, tad skaičiuoju penkerius mokytojos darbo metus ir pavaduotojos ugdymui dvejų metų darbo patirtį Antakalnio filiale , į kuriuos buvau įterpusi ir asmeninę vaikelio auginimo patirtį, kuri man leido į mokytojo profesiją pažvelgti giliau – tėvų akimis. Mėgstu aktyvų mokymą ir vaiko lavinimą pagal 7 intelektus. Būtent ši mokymo kryptis man leidžia kiekviename mažylyje pamatyti gabų kalbininką, matematiką, o kartais net nutrūktgalvį menininką, kuriam patinka viską liesti, patirti, ištyrinėti. Mokymas per pojūtį – neatsiejama mano dienos dalis. Mano manymu, tai tiesiausias kelias į vaiko vaizduotės ir kūrybos pasaulį ir tokiu būdu informacija pasisavinama šimtu procentų. Tikiu žodžiais, jog mokytojas yra tas, kuris laiko tave talentingesniu negu tu pats, ir padeda tai atskleisti.

Mano laisvalaikis kaip vaiko – aktyvus. Nuolatinis tyrinėjimas, vaikščiojimas, knygų skaitymas, seminarų ir paskaitų lankymas. Mėgstu keliauti, būti gamtoje, nuolat ieškau, ką dar galėčiau išmokti, kaip pedagogas ir kaip žmogus. Dažnai sakau, kad norint būti tikru pedagogu reikia pačiam būti smalsiu, vaikišku ir kūrybišku. Būtent šios charakterio savybės man parodė kelią į komunikacijos koordinatorės profesiją, kurios pagrindinė esmė – išorinė ir vidinė sklaida tarp darželių, bendradarbiavimas su socialiniais partneriais, projektai ir renginiai.

Gabriela

KD tarptautinės mokyklos ir darželių administratorė Gabriela baigė Vytauto Didžiojo Universiteto Švietimo akademiją, kurioje įgyjo socialinės pedagogikos bakalauro laipsnį ir pedagogo kvalifikaciją. Pradėjus savo profesinę kelionę nuo ugdymo, netikėtai atrado save kitoje srityje – įmonės administravime, tačiau toli nuo vaikų nepabėgo ir labai džiaugiasi galėdama dirbti tokioje multikultūrinėje, tarptautinėje aplinkoje, kurioje ugdoma mūsų ateitis – mūsų vaikai, o kolegos – tikri profesionalai. Gabriela nuolat tobulina žinias įvairiuose seminaruose, mokymuose ir semiasi gerosios praktikos, kad jos darbas būtų atliekamas kokybiškai ir tinkamai. Be mokyklos ir darželių reikalų administravimo, Gabriela taip pat atsakinga už skirtingus projektus, kaip vasaros dienos stovykla, einamieji Cambridge, verslo plėtros konsultavimo darbai ir kita pagalba kolegoms. O laisvu laiku ji mėgsta skaityti knygas, užsiimti saviugda, keliauti, fotografuoti ir aktyviai leisti laiką gamtoje.

Goda

KD Tarptautinės mokyklos talentų paieškos koordinatorė Goda baigė studijas Kauno kolegijoje, kurioje įgyjo socialinės pedagogikos bakalauro laipsnį ir socialinės pedagogės kvalifikaciją. Šiuo metu studijuoja Vytauto Didžiojo švietimo akademijos universitete švietimo vadybą ir lyderystės magistrą. Darbo patirties su vaikais ji turi sukaupusi daugiau nei 7 metus, o kelią „Katino dienelėse“ ji tęsia jau 4 metus. 

Per šiuos metus KD pedagogo profesiją ji pažino iš įvairių pusių: dirbo mokytoja, vėliau tapo Jeruzalės darželio pavaduotoja ugdymui, o dabar dirba talentų paieškos koordinatore. 

Goda sako: „Mane visada žavėjo darbas su vaikais, galimybė bendradarbiauti su tėvais, kurti stiprią darželio bendruomenę bei padėti augti mokytojams. Todėl po 4 metų darbo šiame darželyje supratau, kad noriu ne tik padėti tobulėti pedagogams ir komandai, bet ir ieškoti, atrasti komandos narius, kurie prisidėtų prie vaikų asmenybių auginimo bei norėtų keisti Lietuvos švietimo ateitį.  Esu laiminga galėdama prisidėti prie komandos būrimo, kuri gali pakeisti vaikų ateitį“.

Susisiekite su mumis

x