Susipažinkite su pedagogais

SUMEYYE

Sumeyye Aydemir baigė Amerikos kultūros ir literatūros studijas. Lietuvos edukologijos universitete įgijo anglų filologijos magistro laipsnį. Sumeyye išklausė keletą papildomų mokymų, tokių kaip „Asmenybės tipai“, „Emocinis intelektas“, „Istorijų pasakojimas“ ir kt. Šiuo metu ji lanko žaidimo terapijos, pasakojimo terapijos ir vaikų piešinių analizės kursus. Taip pat ji dalyvauja visuose įmanomuose mokymuose apie vaikus, kurie gali būti naudingi tiek vaikams-mokiniams, tiek jos pačios sūnui. Įgytos žinios greitai pritaikomos praktikoje. Sumeyye nuolat ieško naujų edukacinių mokymų, seminarų, knygų ir kt.

Sumeyye sako: „Vaikai visada buvo ir yra mano silpnybė. Man patinka jų nekaltas pasaulis ir aš siekiu pozityviai prisidėti prie jų ateities. Labai įsijaučiu būdama su vaikais, kasdien su susižavėjimu stebiu jų pasaulį. Mano tikslas – su kiekvienu vaiku elgtis taip, kaip norėčiau, kad būtų elgiamasi su mano vaiku. Laisvalaikiu mėgstu leisti laiką vaikų bibliotekoje, mėgstu apžiūrėti naujai išleistus žaislus, vaikiškas knygeles, edukacinius rinkinius.“

Dovilė

Dovilė baigė lietuvių filologijos studijas ir įgijo mokytojo kvalifikacinę kategoriją, taip pat įgijo Pradinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogo laipsnį.

Dovilė sako: „Mano supratimu, darbas su vaikais, tai prasmingiausias mūsų indelis ateities kartoms. Dirbdama su vaikais aš kasdien suprantu, kad einu teisingu ir prasmingu keliu. Mano tikslas – ugdyti smalsias, kūrybingas asmenybes, kurių žinios neapsiribotu vien tik mokymo programose numatytomis žiniomis. Man labai svarbu, kad vaikas, įžengęs į ugdymo įstaigą, nebijotų skleistis, o jam padėtų įdomus ir nuoširdus mokytojas. Manau, kad svarbiausia užduotis dirbant su vaikais, tai užtikrinti kiekvienos asmenybės unikalumą, pastebėti kiekvieną vaiką. Mokytojo darbas man niekuomet neleidžia nuobodžiauti, reikia nuolat atnaujinti žinias, atrasti kelią į kiekvieno vaiko širdį ir mokėti jį sudominti. Labai džiaugiuosi, kad mano darbe mokymosi procesas orientuotas į naujo tipo švietimą, kuriame nėra griežtų ‘vadovėlinių’ taisyklių, o ugdymo procese taikomi modernūs ir naujoviški metodai.”

Indrė

Indrė yra labai entuziastinga apie mokytojavimą, šiuo metu ne tik dirba su KD vaikais jau 2 metus, tačiau ir studijuoja vaikystės pedagogiką Vilniaus universitete bei dirba Pasaulio lietuvių mokykloje lietuvių kalbos mokytoja. Prieš prisijungiant prie KD kolektyvo, Indrė užsienyje gyveno septynerius metus, kurių metu keliavo ir mokėsi, baigė alternatyvios edukacijos studijas Danijoje.

Pedagoginių studijų metu Indrė atliko aštuonių mėnesių praktiką privačioje specialių poreikių mokykloje Danijoje, taip pat savanoriavo Montessori klasėje Lietuvoje. Be to, Indrė dalyvavo lauko pedagogikos kursuose Didžiojoje Britanijoje, kūrybiško mokymo, demokratinio ugdymo seminaruose, nes šios temos užima svarbią vietą jos asmeniniame akademinio domėjimosi lauke.

Indrė sako: „Manau, kad prasmingiausias darbas – augti kartu su vaikais. Vaikai – pilni smalsumo, gerumo, šilumos, todėl jaučiu didelį dėkingumą ir džiaugsmą, kad galiu dalyvauti jų mokymosi procese, atskleisti jiems pasaulio paslaptis. Vaikai spindi tyrumu ir entuziazmu, todėl darbas su vaikais kupinas nuotykių, prasmės ir ūgties.

Laisvalaikiu man patinka dalyvauti ir organizuoti renginius, seminarus, savanoriauti Gyvojoje Bibliotekoje, padėti kitiems įvairiomis iniciatyvomis. Man patinka keliauti, skaityti knygas, užsiimti daržininkyste, važinėti dviračiu, šokti baletą, leisti laiką su artimaisiais, kurti ir įgyvendinti įvairias idėjas.”

Nalan

Nalan yra ikimokyklinio amžiaus anglų kalbos mokytoja, 2016 m. įgijusi Ikimokyklinio ir pradinio mokslo bakalauro laipsnį. Studijų metu Nalan metus studijavo Specialiuosius ugdymo poreikius Olandijoje/Roterdame. Baigusi studijas ji stažavosi Prahoje. Nalan buvo puiki studentė ir jos smalsumas padėjo jai įgyti magistro laipsnį Latvijos universitete/Rygoje. 2019 m. ji įgijo Gamtos mokslų ir specialiųjų poreikių ugdymo magistro laipsnį.

„Man patinka visos temos, tačiau mokslo sritis yra mano mėgstamiausia. Man patinka naudoti technologijas: rengiu įvairius gamtos mokslų eksperimentus ir STEAM temas vaikams. Man patinka matyti jų azartą ir iš esmės man nuostabu matyti jų laimingus veidus. Galiu sukurti vaikams produktyvią mokymosi aplinką, orientuotą į vaiką. Klasėje man rūpi vaikų idėjos, mintys ir veiksmai. Aš visada darbus atlieku laiku ir esu pasiruošusi dienai klasėje. Su kolegomis palaikau teigiamus darbinius santykius. Be mokymo patirties, klasės valdymo ir visą gyvenimą trunkančios aistros švietimui, jau ankstyvoje vaikystėje atsidaviau mokslui. Vaikai pradeda tyrinėti savo pasaulį per mano stebuklingas gamtos mokslų pamokas ir nieko nemyliu labiau nei darbo su vaikais.

Turėjau daug patirties įtraukiant visuomenei naudingų darbų projektus į savo klases. Kaip rodo mano patirtis įvairiose mokyklose ir šalyse, jaučiu entuziazmą dirbant švietimo srityje ir visada siekiu, kad mano mokiniai gautų viską, kas geriausia. Vaikai gali negalvoti „aš mokausi“, bet jiems smalsu ir norisi sužinoti, kas, kur, kodėl ir kaip viskas aplink juos. Vaikai mane išmokė žaidimo, tyrinėjimo ir mokymosi magijos. Mokau vaikus mėgti mokytis ir tyrinėti. Nieko nemyliu labiau nei dirbdamas su vaikais.

Laisvalaikiu mėgstu dažytis akriliniais dažais, žaisti tenisą ir gaminti maistą.“

Vytautė

Prieš 2 metus mokytoja Vytautė baigė ikimokyklinės, priešmokyklinės pedagogikos studijų programą bei su įvairaus amžiaus vaikais dirba jau 5 metus. Savo žinias nusprendė gilinti orientuojantis ne tik į vaiko ugdymo ypatybes, tačiau ir į vadybinius šio proceso aspektus. Taigi, šiais metais baigė švietimo vadybos magistrantūros studijas. 

“Mokytojo darbas mane žavėjo jau nuo mažų dienų. Ši profesija man atrodė tokia ypatinga, jog grįžusi namo žaisdavau mokyklą su savo tėčio pagaminta žaisline lenta, mokiau įsivaizduojamą klasę dalykų, kuriuos mokytojos mane išmokydavo mokykloje. Džiaugiuosi, jog puikūs specialistai mane lydėjo ir įkvėpė ne tik ankstyvąjame bei pradiniame amžiuje, bet ir mokykloje. Taigi įkvėpta jų nusprendžiau keliauti šiuo profesiniu keliu. Savo profesinę veiklą siejau su ankstyvuoju vaikų amžiumi, nes mano akimis tai pagrindas į vaiko ateitį. Mano nuomone, žinios ir įgūdžiai suformuoti ankstyvąjame amžiuje yra vaiko raktas ne tik į sėkmingą kelionę į mokyklą, bet ir gyvenimą. 

Taigi, svajoju tapti pavyzdžiu ir įkvėpimu vaikams bei savo darbe siekiu padėti tvirtus ir kokybiškus pagrindus į vaiko rytojų.”

Nubar

Mokytoja Nubar yra kilusi iš Baku, Azerbaidžano. Atvykusi į Lietuvą, Nubar prisijungė prie Katino Dienelių kaip anglų kalbos mokytoja, o šiuo metu dirba su pirmokais.

Mokytoja Nubar įgijo magistro laipsnį Azerbaidžano valstybiniame pedagoginiame universitete kalbotyros srityje, o vėliau įgijo anglų kalbos mokytojos specialybę. Šiuo metu Nubar Vytauto Didžiojo universitete studijuoja dar vieną magistrantūrą ir specializuojasi Švietimo vadybos srityje. Ji taip pat sėkmingai išlaikė Kembridžo anglų kalbos TKT (mokymo žinių testą). Be to, šiais metais Nubar išklausė Kembridžo pradinį kursą, kad pagerintų savo mokymo įgūdžius tarptautiniu lygiu.

„Mano ankstyva aistra mokyti paskatino mane pradėti dėstyti anglų kalbą gimtojoje šalyje. Pirmuosius mokytojo įgūdžius įgijau daugiau nei metus praktikuojantis Valstybiniame pedagoginiame universitete Baku. Mano turimas smalsumas ir susidomėjimas paskatino mane gilintis į naujus mokymo metodus.

Jaučiau, kad kuo daugiau patirties įgavau dėstydama, tuo labiau buvau motyvuota perduoti savo žinias aplinkiniams žmonėms. Dėl to visada norėjau tobulinti užsienio kalbų ir mokymo įgūdžius, todėl studijų metais ir vėliau dalyvavau įvairiuose seminaruose, mokymų programose. Dirbant universitete du mano straipsniai apie mokytojų pedagogines ir psichologines žinias, tai yra,  kaip mokytojai įgyvendina savo pedagogines ir psichologines žinias klasėje, buvo publikuoti universiteto mokslo žurnale.

Savo mokymo filosofijoje visada vadovaujuosi pedagoginiais ir psichologiniais mokymo aspektais. Šis požiūris man padeda ne tik tapti geresne mokytoja, bet ir užmegzti tvirtą bendradarbiavimą su mane supančiais žmonėmis. Taip pat man svarbu kūrybiškai susieti kiekvieną smulkmeną, kurti inovatyvius, šiuolaikiškus pamokų metodus ir atsižvelgti į jų įgyvendinimą. Kiekvienas mokymo aspektas yra labai svarbus, nes kiekvienas vaikas yra unikalus, o jo mokymo metodas taip pat turi būti ypatingas ir tuo pačiu individualizuotas. Nepaisant to, tikiu, kad draugiška aplinka padės visiems mokytojams visame pasaulyje užaugti laimingomis, pasitikinčiomis ir nepriklausomomis asmenybėmis. Viskas, ko mums reikia, yra meilė, pagarba ir ramybė.

Kalbant apie mano pomėgius, aš mėgstu skaityti įvairių žanrų knygas, žiūrėti tikrais faktais paremtus filmus ir vaikščioti gamtoje, ypač po lietaus. Kadangi gyvename vieną kartą, stengiuosi mėgautis kiekviena minute, šypsotis ir skleisti teigiamą energiją.”

Neda

Mokytoja Neda turi net 7 metų mokymo patirtį su 3-7 metų vaikais. Ji baigė Bu-Ali Sina universitetą (Iranas) ir įgijo prancūzų literatūros bakalauro laipsnį. Šiuo metu ji ketina įgyti antrąjį bakalauro laipsnį (kineziterapija) Lietuvoje.
Neda yra praėjusi mokytojų rengimo kursus tiek anglų, tiek prancūzų kalbomis. Ji taip pat buvo Japonijos, Europos ir net Centrinės Amerikos mokytojų bendruomenės dalimi, todėl ji gali laisvai bendrauti su įvairaus amžiaus, kultūrų ir tautybių atstovais.
„Dirbti su vaikais man be galo malonu: jie tokie nekalti ir tyri. Darbas su vaikais atitolina mane nuo kitų minčių, kurios mane kartais sekina. Mano pamokos vaikams – tai jų antrieji namai. Aš visada įsivaizduoju save tėvų vietoje ir suvokių, kad vaikų ateities kūrimas gali kelti nerimą. Dėl šios priežasties juos patikinu, jog su mano pagalba ir bendradarbiaudami su vaikais jie gali pasiekti ką tik nori. “
Neda nuolat mokosi naujų kalbų, nes tiki, kad „žinios yra galia“. Laisvalaikiu ji dažniausiai ieško naujausios informacijos, susijusios su vaikų psichologija ir pedagogika tam, kad galėtų patobulinti savo mokymą pagrįstais pedagoginiais metodais, pritaikant individualiems vaikų poreikiams.

Susisiekite su mumis

x