fbpx

Ugdymo išskirtinumas

Akredituota Kembridžo tarptautinė mokykla

KD International School  yra akredituota Kembridžo mokykla, priklausanti pasaulinei ugdymo bendruomenei, vienijančiai daugiau nei 10 000 mokyklų visame pasaulyje.
Dirbame glaudžiai bendradarbiaudami su tarptautiniais ugdymo ekspertais, integruojame pažangias ugdymo programas, diegiame dvikalbę praktiką, kuriame vertinimo sistemas, tobuliname mokytojų kompetencijas, įrengiame modernias ugdymo erdves ir dalijamės gerąja praktika su kitomis Kembridžo mokyklomis.
Mokykloje ugdymas vyksta integruojant Kembridžo programą su Lietuvos bendrosiomis ugdymo nuostatomis. Taip pat veikia tarptautinės klasės, kuriose visas ugdymas vyksta tik anglų kalba.

Mokome mokytis

Pasaulio pažinimo pamokose studijuojamos planetos Mūsų mokymo filosofijos ašis – ne žinių perteikimas, bet mokymasis mokytis.
Skatiname vaikus:
• Kelti klausimus
• Mąstyti kritiškai
• Spręsti problemas
• Argumentuoti savo pasirinkimus
Ugdymo tikslas – užauginti savarankišką, iniciatyvų, pasaulį kuriantį žmogų, gebantį sąmonigoje visuomenėje veikti atsakingai, kūrybiškai ir kryptingai.

Mokymasis per žaidimą
KD International School žaidimas – tai ne pertrauka nuo mokymosi, o jo forma.
Žaisdami vaikai lavina:
• Abstraktųjį mąstymą
• Simbolinį suvokimą
• Kūrybiškumą ir inžinerinį mąstymą
• Komandinį darbą, lyderystę, atsakomybę
Mokomės žaisdami – žaidžiame mokydamiesi. Tai natūralus, vaikui artimas kelias į žinias ir gebėjimus.

Tarptautinė bendruomenė
KD International mokykla – tai daugiakultūrė šeima, kurioje susitinka įvairių tautybių, kalbų ir religijų žmonės. Mus vienija bendros vertybės, atvirumas pasauliui ir pagarba skirtumams.
Vieningą bendruomenės identitetą sustiprina mūsų simbolis – KD Internaional School uniforma, vienijanti mažuosius mokinius ir visą komandą.

Laikas – vaikui ir augimui
Mūsų mokykloje vaikai turi laiko:
• būti su savimi
• tyrinėti
• gilintis
• bandyti ir atrasti
Gebėjimas valdyti savo laiką tampa pamatu savarankiškam, kryptingam ir nuosekliam mokymuisi. Tai pagrindas visavertei asmenybės brandai.

Amžiaus grupių integracija
KD International School erdvėse skirtingo amžiaus vaikai mokosi vieni iš kitų.
Vyresnieji tampa įkvėpėjais, jaunesnieji – smalsiais tyrinėtojais. Toks modelis padeda ugdyti empatiją, atsakomybę, bendradarbiavimą ir tvarias socialines kompetencijas.

Kontekstinis mokymasis

Mokomasi per kontekstą ir patyrimą – kai temos tyrinėjamos per skirtingus mokomuosius dalykus:

  • Pavyzdžiui, nagrinėjant kosmosą:
  • Pasaulio pažinimo pamokose studijuojamos planetos
  • Matematikos pamokose lyginami jų dydžiai ir trajektorijos
  • Kalbos pamokose skaitomos knygos apie Visatą
  • Kūrybiškumo pamokose – kuriami astronautų kostiumai

Tokiu būdu vaikai įgyja visuminį temos supratimą ir nori gilintis patys.

Lituanistinis ugdymas
KD International School  siūlo lietuvių kalbos pamokas tiek kitakalbiams, tiek grįžusių iš užsienio lietuvių šeimų vaikams.
Mokomasi interaktyviai, naudojant žaidimus, dainas, vaizdines priemones, mažose grupėse – skatinant mokinių pasitikėjimą, fonetinį suvokimą ir kalbinę raišką.
Pamokos padeda ne tik mokytis kalbos, bet ir kurti tarpkultūrinį dialogą, skatinti vaikų atvirumą bei pagarbią komunikaciją.

Mokymasis per žaidimą

Žaidimai yra labai svarbūs ir reikalingi visiems vaikams, todėl KD tarptautinėje mokykloje mes mokomės žaisdami. Mes tikime, kad žaidžiant mąstymo elementų išmokti yra lengviau nei pamokos metu. Žaisdami, mes laviname kompleksiškesnę mąstymo formą – abstraktųjį mąstymą. Vaikai išmoksta jungti simbolius (pvz. raidės jiems reiškia abėcėlę), pamatyti naujas jų prasmes ir taip mokomasi į situaciją pažvelgti iš skirtingų aspektų.

Žaidimo metu mes mokomės bendradarbiavimo, komandinio darbo, komunikacijos, lyderystės, konfliktų sprendimo, inžinerijos, kūrybiškumo, atsakingumo, ir daugybės kitų gyvenime reikalingų įgūdžių. Mes mokomės žaisdami ir žaisdami mokomės. Todėl KD tarptautinėje mokykloje mes suteikiame vaikams daugiau laiko ir galimybių pasinerti į tikrą žaidimą ir patirti įvairiapusiškesnį mokymąsi.

Savarankiškas-vaiko inicijuojamas ugdymas

Sėkmingiausias ir efektyviausias mokymasis yra toks, kuris yra incijuojamas pačio besimokančiojo. Mūsų vaikai patys pasirenka sau priimtiniausią veiklą, išsikelia mokymosi tikslus bei įsivertina savo pažangą. Neturėdami griežto ugdymosi tvarkaraščio ar mokymo programos, vaikai gali savarankiškai mokytis, pagal savo poreikius ir gebėjimus, jiems priimtiniausiu rėžimu.

Tarptautinė bendruomenė

Mūsų bendruomenė labai įvairi – ir šeimos, ir pedagogai yra kilę iš įvairiausių pasaulio kampelių, skirtingų rasių ir religijų, todėl kiekvienas KD tarptautinėje mokykloje yra laukiamas ir mylimas. Mus vienija bendros vertybės, siekiai ir tikslai, kalba, o tradicijas ir vidinę kultūrą atspindi KD tarptautinės mokyklos uniforma, dėvima nuo pačių mūsų mažiausiųjų iki administracijos.

Laikas

Mūsų ugdymo įstaigoje vaikai turi visą pasaulio laiką, kurį gali skirti savo pomėgiams ir interesams. Jie turi laiko žaisti, socializuotis, laiko mąstyti ar tiesiog pasibūti su savimi. Svarbiausia, kad vaikai turi laiko išmokti mokytis. Gebėjimas valdyti savo laiką sukuria terpę vaikams mokytis spręsti problemas, jas išgryninti, bendrauti ir bendradarbiauti su juos supančia aplinka bei ugdyti, gilinti ir praktikuoti savo įgūdžius, gebėjimus ir žinias. Mes tikime, kad žmogus žino, kaip efektyviai mokytis, jis gali pasiekti viską, ko nori. Tikslingai kuriama ugdymosi aplinka suteikia vaikams galimybes atrasti tai, ko jie patys nori, kas jiems tuo metu yra įdomu ir aktualu, kad galėtų tapti visą gyvenimą besimokančia asmenybe.

Amžiaus grupių persipynimas

Skirtingo amžiaus vaikai KD tarptautinėje mokykloje sėkmingai bendradarbiauja tarpusavyje, mokosi vieni iš kitų, stebi vyresniųjų gebėjimus, įgūdžius, bando modeliuoti, ugdyti kompetencijas, reikalingas paaugus. Vyresniuosius toks amžiaus grupių persipynimas skatina būti kūrybiškesniais ir žaismingesniais, atsižvelgti į jaunesniųjų gebėjimus ir poreikius. Jaunesniems vaikams toks ugdymo metodas ugdo atsakingumo jausmą, skatina įgyti naujų gebėjimų, ir mokytis bendradarbiavimo, darbo komandoje su skirtingo amžiaus, pomėgių ir intelekto žmonėmis.

Kontekstinis ugdymas

Mes tikime, kad vaiko noras ir motyvacija mokytis ateina iš pačio vaiko, kuris turi prisiimti atsakomybę už savo ugdymosi procesą, o profesionalūs, vaiko gebėjimus atliepiantys pedagogai bei tikslingai paruošta ugdymosi aplinka ir kontekstinio ugdymo pedagogika skatina vaiko žingeidumą, temos suvokimą iš skirtingų perspektyvų. Kai vaikas pradeda vis giliau nagrinėti tam tikrą temą visų dalykų metu, jam natūraliai ji tampa įdomi, vaikui kyla klausimų, jis pats noriai imasi veiklos, pvz. vaikai mokydamiesi apie kosmosą, tą savaitę planetas studijuoja ir per pasaulio pažinimą, ugdo matematinius gebėjimus, skaičiuodami dangaus kūnus, lygindami dydžius ir svorius, jų sukimosi trajektoriją, kalbos raidą tobulina vartydami/skaitydami knygas apie kosmosą, sensorinius gebėjimus, kūrybiškumą ugdo menų klasėje, įsivaizduoja, kad yra astronautai ir atlieka tam tikras užduotis (problemų sprendimas) persirengdami dramos centre kabančiais kosmonautų kostiumais ir t. t.
KD tarptautinės mokyklos mokytojas yra kaip gidas, katalizatorius bei navigatorius, padedantis vaikui nuolat tobulėti, todėl mūsų ugdymo sistema yra lanksti, prisitaikanti prie vaikų poreikių, interesų, jų bei aplinkos konteksto. Vaikas yra KD tarptautinės mokyklos ugdymo proceso centre. Kontekstinio ugdymo dalis yra individualizavimas ir diferencijavimas. Vaikas mokosi tada, kai nauja informacija vaikui yra prasminga, mokytojai atsižvelgia į kiekvieno vaiko amžių, jo gebėjimus, vaiko patirtį, gebėjimą susikaupti, šeimos padėtį, poreikius.

Lituanistinio ugdymo pamokos

Lituanistinio ugdymo pamokos kitataučiams arba užsienyje gyvenusių lietuvių šeimų vaikams KD International school of Vilnius prasidėjo rugsėjo viduryje. Lituanistinės pamokos skiriamos lietuvių kalbos mokymuisi, pradedant nuo pagrindinių žodžių ir frazių iki sudėtingesnių gramatikos taisyklių. Pamokose naudojamos interaktyvios priemonės ir žaidimai, siekiant sudominti, motyvuoti mokytis kalbos. Mokomosios priemonės parenkamos tokios, kuriose būtų gausu vizualinio konteksto bei kurios būtų pritaikytos kitataučiams. Mokomasi ne tik žaidžiant, bet ir dainuojant tam, kad būtų stiprinamas fonetinis garsų atpažinimas, girdimoji atmintis. Mokiniams taip pat šių pamokų metu padedama perprasti mokomąją medžiagą, kurios tuo metu mokomasi klasėje su pagrindine mokytoja, nes mažose grupelėse galima skirti daugiau dėmesio kiekvienam mokiniui.

Mokomės kortelių, plakatų, pratybų, žaidimų pagalba skaityti, rašyti ir kalbėti lietuviškai. Pamokos taip pat yra puiki proga mokiniams dalintis savo kultūrinėmis patirtimis ir tradicijomis, skatinant tarpkultūrinį dialogą.

Susisiekite su mumis

x