fbpx

Ugdymo išskirtinumas

Akredituota Kembridžo tarptautinė mokykla

KD tarptautinė mokykla, prisijungusi prie Kembridžo ugdymo bendruomenės, dirba su lyderiaujančiais ugdymo profesionalais, gauna pagalbą integruojant ugdymo programas, dvikalbę praktiką ir vykdant kasdienę veiklą: rengiant ugdymo planus, vertinimo sistemą, mokytojų kvalifikacijos tobulinimą, įrengiant klases, naudojantis gerąja patirtimi iš 10,000 kitų Kembridžo mokyklų visame pasaulyje.

KD mokykloje ugdymas vyksta integruojant Bendrasias pradinio ugdymo bei Kembridžo programas, taip pat turime tarptautines klases, kur ugdymas vyksta tik anglų kalba.

XXI amžiaus švietimas Katino Dienelėse

Mūsų mokykloje svarbiausia:

• Išmokti mokytis
• Kelti klausimus
• Aiškintis/spręsti problemas
• Argumentuoti nuomonę/pasirinkimus

Mes kuriame šiandienos ir ateities švietimą. Gebėjimas rinkti informaciją yra nesunki užduotis mums visiems, bet labai svarbu sugebėti atsirinkti šią informaciją. Dabartinėje visuomenėje svarbu ne tik vykdyti įsakymus, bet ir imtis iniciatyvos savo ateities sėkmės kūrime. Manome, kad geriausias būdas vaikui prisiimti atsakomybę už savo pasirinkimus ir sprendimus, yra mokantis mokytis, ugdant savo asmeninę motyvaciją, kuriant savo ateitį.
Mūsų ugdymosi aplinka – rami, pagarbi vaikui, įgalinanti vaiką prisiimti atsakomybę už savo ateities kūrimą; mes auginame pasitikinčius savimi, ryžtingus ir aktyvius pasaulio piliečius, per savo patirtį tiesiančius kelius modernioje visuomenėje.

Mokymasis per žaidimą

Žaidimai yra labai svarbūs ir reikalingi visiems vaikams, todėl KD tarptautinėje mokykloje mes mokomės žaisdami. Mes tikime, kad žaidžiant mąstymo elementų išmokti yra lengviau nei pamokos metu. Žaisdami, mes laviname kompleksiškesnę mąstymo formą – abstraktųjį mąstymą. Vaikai išmoksta jungti simbolius (pvz. raidės jiems reiškia abėcėlę), pamatyti naujas jų prasmes ir taip mokomasi į situaciją pažvelgti iš skirtingų aspektų.

Žaidimo metu mes mokomės bendradarbiavimo, komandinio darbo, komunikacijos, lyderystės, konfliktų sprendimo, inžinerijos, kūrybiškumo, atsakingumo, ir daugybės kitų gyvenime reikalingų įgūdžių. Mes mokomės žaisdami ir žaisdami mokomės. Todėl KD tarptautinėje mokykloje mes suteikiame vaikams daugiau laiko ir galimybių pasinerti į tikrą žaidimą ir patirti įvairiapusiškesnį mokymąsi.

Savarankiškas-vaiko inicijuojamas ugdymas

Sėkmingiausias ir efektyviausias mokymasis yra toks, kuris yra incijuojamas pačio besimokančiojo. Mūsų vaikai patys pasirenka sau priimtiniausią veiklą, išsikelia mokymosi tikslus bei įsivertina savo pažangą. Neturėdami griežto ugdymosi tvarkaraščio ar mokymo programos, vaikai gali savarankiškai mokytis, pagal savo poreikius ir gebėjimus, jiems priimtiniausiu rėžimu.

Tarptautinė bendruomenė

Mūsų bendruomenė labai įvairi – ir šeimos, ir pedagogai yra kilę iš įvairiausių pasaulio kampelių, skirtingų rasių ir religijų, todėl kiekvienas KD tarptautinėje mokykloje yra laukiamas ir mylimas. Mus vienija bendros vertybės, siekiai ir tikslai, kalba, o tradicijas ir vidinę kultūrą atspindi KD tarptautinės mokyklos uniforma, dėvima nuo pačių mūsų mažiausiųjų iki administracijos.

Laikas

Mūsų ugdymo įstaigoje vaikai turi visą pasaulio laiką, kurį gali skirti savo pomėgiams ir interesams. Jie turi laiko žaisti, socializuotis, laiko mąstyti ar tiesiog pasibūti su savimi. Svarbiausia, kad vaikai turi laiko išmokti mokytis. Gebėjimas valdyti savo laiką sukuria terpę vaikams mokytis spręsti problemas, jas išgryninti, bendrauti ir bendradarbiauti su juos supančia aplinka bei ugdyti, gilinti ir praktikuoti savo įgūdžius, gebėjimus ir žinias. Mes tikime, kad žmogus žino, kaip efektyviai mokytis, jis gali pasiekti viską, ko nori. Tikslingai kuriama ugdymosi aplinka suteikia vaikams galimybes atrasti tai, ko jie patys nori, kas jiems tuo metu yra įdomu ir aktualu, kad galėtų tapti visą gyvenimą besimokančia asmenybe.

Amžiaus grupių persipynimas

Skirtingo amžiaus vaikai KD tarptautinėje mokykloje sėkmingai bendradarbiauja tarpusavyje, mokosi vieni iš kitų, stebi vyresniųjų gebėjimus, įgūdžius, bando modeliuoti, ugdyti kompetencijas, reikalingas paaugus. Vyresniuosius toks amžiaus grupių persipynimas skatina būti kūrybiškesniais ir žaismingesniais, atsižvelgti į jaunesniųjų gebėjimus ir poreikius. Jaunesniems vaikams toks ugdymo metodas ugdo atsakingumo jausmą, skatina įgyti naujų gebėjimų, ir mokytis bendradarbiavimo, darbo komandoje su skirtingo amžiaus, pomėgių ir intelekto žmonėmis.

Kontekstinis ugdymas

Mes tikime, kad vaiko noras ir motyvacija mokytis ateina iš pačio vaiko, kuris turi prisiimti atsakomybę už savo ugdymosi procesą, o profesionalūs, vaiko gebėjimus atliepiantys pedagogai bei tikslingai paruošta ugdymosi aplinka ir kontekstinio ugdymo pedagogika skatina vaiko žingeidumą, temos suvokimą iš skirtingų perspektyvų. Kai vaikas pradeda vis giliau nagrinėti tam tikrą temą visų dalykų metu, jam natūraliai ji tampa įdomi, vaikui kyla klausimų, jis pats noriai imasi veiklos, pvz. vaikai mokydamiesi apie kosmosą, tą savaitę planetas studijuoja ir per pasaulio pažinimą, ugdo matematinius gebėjimus, skaičiuodami dangaus kūnus, lygindami dydžius ir svorius, jų sukimosi trajektoriją, kalbos raidą tobulina vartydami/skaitydami knygas apie kosmosą, sensorinius gebėjimus, kūrybiškumą ugdo menų klasėje, įsivaizduoja, kad yra astronautai ir atlieka tam tikras užduotis (problemų sprendimas) persirengdami dramos centre kabančiais kosmonautų kostiumais ir t. t.
KD tarptautinės mokyklos mokytojas yra kaip gidas, katalizatorius bei navigatorius, padedantis vaikui nuolat tobulėti, todėl mūsų ugdymo sistema yra lanksti, prisitaikanti prie vaikų poreikių, interesų, jų bei aplinkos konteksto. Vaikas yra KD tarptautinės mokyklos ugdymo proceso centre. Kontekstinio ugdymo dalis yra individualizavimas ir diferencijavimas. Vaikas mokosi tada, kai nauja informacija vaikui yra prasminga, mokytojai atsižvelgia į kiekvieno vaiko amžių, jo gebėjimus, vaiko patirtį, gebėjimą susikaupti, šeimos padėtį, poreikius.

Susisiekite su mumis

x