Apie mus

Mes kuriame šiandienos ir ateities švietimą. Gebėjimas rinkti informaciją yra nesunki užduotis mums visiems, bet labai svarbu sugebėti atsirinkti šią informaciją. Dabartinėje visuomenėje svarbu ne tik vykdyti įsakymus, bet ir imtis iniciatyvos savo ateities sėkmės kūrime. Manome, kad geriausias būdas vaikui prisiimti atsakomybę už savo pasirinkimus ir sprendimus yra mokantis mokytis, ugdant savo asmeninę motyvaciją, kuriant savo ateitį.
Mūsų ugdymosi aplinka – rami, pagarbi vaikui, įgalinanti vaiką prisiimti atsakomybę už savo ateities kūrimą. Mes auginame pasitikinčius savimi, ryžtingus ir aktyvius pasaulio piliečius, per savo patirtį tiesiančius kelius modernioje visuomenėje.

Kodėl mes?

Dvikalbė mokykla-padedanti pasiruošti gyvenimui

Pedagogai specialistai – gidai ugdymosi procese, padedantys ugdyti savarankišką gebėjimą mąstyti, mokytis, spręsti problemas, argumentuoti.

Akredituota tarptautinė Kembridžo mokykla

Mes ugdome pagal Kembridžo pradinio išsilavinimo programą, pripažįstamą tarptautiniu mastu.

Vaiko inicijuojamas mokymasis

Mokymasis vyksta paties vaiko iniciatyva – jis savarankiškai renkasi jam įdomias ir artimas veiklas, mokosi per savo asmeninę patirtį, taip stiprindamas savo stiprybes ir gebėjimus.

Ugdymosi aplinka

Sukurta taip, kad skatintų vaikų smalsumą, motyvaciją mokytis ir kurti, bendradarbiauti, dirbti komandoje.

Mūsų vertybės

ATSAKOMYBĖ

BENDRADARBIAVIMAS

KŪRYBINGUMAS

PAGARBA

VIENTISUMAS

Ugdymo išskirtinumas

XXI amžiaus švietimas Katino Dienelėse

Mūsų mokykloje svarbiausia:
• Išmokyti mokytis
• Kelti klausimus
• Aiškintis/spręsti problemas
• Argumentuoti nuomonę/pasirinkimus

Mes kuriame šiandienos ir ateities švietimą. Gebėjimas rinkti informaciją yra nesunki užduotis mums visiems, bet labai svarbu sugebėti atsirinkti šią informaciją. Dabartinėje visuomenėje svarbu ne tik vykdyti įsakymus, bet ir imtis iniciatyvos savo ateities sėkmės kūrime. Manome, kad geriausias būdas vaikui prisiimti atsakomybę už savo pasirinkimus ir sprendimus, yra mokantis mokytis, ugdant savo asmeninę motyvaciją, kuriant savo ateitį.
Mūsų ugdymosi aplinka – rami, pagarbi vaikui, įgalinanti vaiką prisiimti atsakomybę už savo ateities kūrimą; mes auginame pasitikinčius savimi, ryžtingus ir aktyvius pasaulio piliečius, per savo patirtį tiesiančius kelius modernioje visuomenėje.

Kontekstinis ugdymas

Mes tikime, kad vaiko noras ir motyvacija mokytis ateina iš pačio vaiko, kuris turi prisiimti atsakomybę už savo ugdymosi procesą, o profesionalūs, vaiko gebėjimus atliepiantys pedagogai bei tikslingai paruošta ugdymosi aplinka ir kontekstinio ugdymo pedagogika skatina vaiko žingeidumą, temos suvokimą iš skirtingų perspektyvų. Kai vaikas pradeda vis giliau nagrinėti tam tikrą temą visų dalykų metu, jam natūraliai ji tampa įdomi, vaikui kyla klausimų, jis pats noriai imasi veiklos, pvz. vaikai mokydamiesi apie kosmosą, tą savaitę planetas studijuoja ir per pasaulio pažinimą, ugdo matematinius gebėjimus, skaičiuodami dangaus kūnus, lygindami dydžius ir svorius, jų sukimosi trajektoriją, kalbos raidą tobulina vartydami/skaitydami knygas apie kosmosą, sensorinius gebėjimus, kūrybiškumą ugdo menų klasėje, įsivaizduoja, kad yra astronautai ir atlieka tam tikras užduotis (problemų sprendimas) persirengdami dramos centre kabančiais kosmonautų kostiumais ir t.t. 
Katino Dienelių mokytojas yra kaip gidas, katalizatorius bei navigatorius, padedantis vaikui nuolat tobulėti, todėl mūsų ugdymo sistema yra lanksti, prisitaikanti prie vaikų poreikių, interesų, jų bei aplinkos konteksto. Vaikas yra Katino Dienelių ugdymo proceso centre. Kontekstinio ugdymo dalis yra individualizavimas ir diferencijavimas. Vaikas mokosi tada, kai nauja informacija vaikui yra prasminga, mokytojai atsižvelgia į kiekvieno vaiko amžių, jo gebėjimus, vaiko patirtį, gebėjimą susikaupti, šeimos padėtį, poreikius.

Savarankiškas-vaiko inicijuojamas ugdymas

Sėkmingiausias ir efektyviausias mokymasis yra toks, kuris yra incijuojamas pačio besimokančiojo. Mūsų vaikai patys pasirenka sau priimtiniausią veiklą, išsikelia mokymosi tikslus bei įsivertina savo pažangą. Neturėdami griežto ugdymosi tvarkaraščio ar mokymo programos, vaikai gali savarankiškai mokytis, pagal savo poreikius ir gebėjimus, jiems priimtiniausiu rėžimu.

Mokymasis per žaidimą

Žaidimai yra labai svarbūs ir reikalingi visiems vaikams, todėl Katino Dienelėse mes mokomės žaisdami. Mes tikime, kad žaidžiant mąstymo elementų išmokti yra lengviau nei pamokos metu. Žaisdami, mes laviname kompleksiškesnę mąstymo formą – abstraktųjį mąstymą. Vaikai išmoksta jungti simbolius (pvz. raidės jiems reiškia abėcėlę), pamatyti naujas jų prasmes ir taip mokomasi į situaciją pažvelgti iš skirtingų aspektų.

Žaidimo metu mes mokomės bendradarbiavimo, komandinio darbo, komunikacijos, lyderystės, konfliktų sprendimo, inžinerijos, kūrybiškumo, atsakingumo, ir daugybės kitų gyvenime reikalingų įgūdžių. Mes mokomės žaisdami ir žaisdami mokomės. Todėl Katino Dienelėse mes suteikiame vaikams daugiau laiko ir galimybių pasinerti į tikrą žaidimą ir patirti įvairiapusiškesnį mokymąsi.

Tarptautinė bendruomenė

Mūsų bendruomenė labai įvairi – ir šeimos, ir pedagogai yra kilę iš įvairiausių pasaulio kampelių, skirtingų rasių ir religijų, todėl kiekvienas Katino Dienelėse yra laukiamas ir mylimas. Mus vienija bendros vertybės, siekiai ir tikslai, kalba, o tradicijas ir vidinę kultūrą atspindi Katino Dienelių uniforma, dėvima nuo pačių mūsų mažiausiųjų iki administracijos.

Amžiaus grupių persipynimas

Skirtingo amžiaus vaikai Katino Dienelių mokykloje sėkmingai bendradarbiauja tarpusavyje, mokosi vieni iš kitų, stebi vyresniųjų gebėjimus, įgūdžius, bando modeliuoti, ugdyti kompetencijas, reikalingas paaugus. Vyresniuosius toks amžiaus grupių persipynimas skatina būti kūrybiškesniais ir žaismingesniais, atsižvelgti į jaunesniųjų gebėjimus ir poreikius. Jaunesniems vaikams toks ugdymo metodas ugdo atsakingumo jausmą, skatina įgyti naujų gebėjimų, ir mokytis bendradarbiavimo, darbo komandoje su skirtingo amžiaus, pomėgių ir intelekto žmonėmis.

Laikas

Mūsų ugdymo įstaigoje vaikai turi visą pasaulio laiką, kurį gali skirti savo pomėgiams ir interesams. Jie turi laiko žaisti, socializuotis, laiko mąstyti ar tiesiog pasibūti su savimi. Svarbiausia, kad vaikai turi laiko išmokti mokytis. Gebėjimas valdyti savo laiką sukuria terpę vaikams mokytis spręsti problemas, jas išgryninti, bendrauti ir bendradarbiauti su juos supančia aplinka bei ugdyti, gilinti ir praktikuoti savo įgūdžius, gebėjimus ir žinias. Mes tikime, kad žmogus žino, kaip efektyviai mokytis, jis gali pasiekti viską, ko nori. Tikslingai kuriama ugdymosi aplinka suteikia vaikams galimybes atrasti tai, ko jie patys nori, kas jiems tuo metu yra įdomu ir aktualu, kad galėtų tapti visą gyvenimą besimokančia asmenybe.

Pagrindinė informacicja

}
Dienotvarkė
NuoIki 
07.308.30Laisvas žaidimas / savarankiškas mokymasis
08.3009.00Pusryčiai
09.0009.30Ryto ratas
09.3010.00Ugdomoji veikla (kalbinis ugdymas)
10.0010.20Užkandžiai
10.2010.50Ugdomoji veikla (matematinis ugdymas)
10.5011.00Pertraukėlė
11.0011.30Ugdomoji veikla (gamtamokslinis ir socialinis ugdymas)
11.3012.00Ugdomoji veikla (meninis ir technologinis ugdymas / kūno kultūra ir sveikatos ugdymas)
12.0013.00Laikas lauke
13.0013.30Pietūs
13.3014.00Stalo žaidimai / savarankiškas mokymasis
14.0014.30Laikas bibliotekoje
14.3015.00Projektinė veikla
15.0015.30Priešpiečiai
15.3018.00Papildomos ugdymo veiklos / laikas lauke / klasėje
Papildomi užsiėmimai

• muzika
• šokiai
• karate
• teatras
• robotika
• kompiuterinis raštingumas
• ispanų kalba
• italų kalba
• rusų kalba
• portugalų kalba
• finansinis raštingumas
• gitaros pamokėlės
• dainavimo solo pamokos

Maitinimas

Mūsų vaikams šviežią, sveiką ir subalansuotą maistą tiekia Confetti. Mokykloje draudžiami saldūs užkandžiai bei saldinti gazuoti gėrimai, minimizuotas cukraus ir druskos kiekis. Vaikams kasdien pristatomi pusryčiai, pietūs ir pavakariai. Jie kasdien valgo šviežius vaisius ir daržoves ir geria daug vandens. Į mūsų valgiaraštį yra įtraukti patiekalai vegetarams, veganams, gliuteno ir laktozės netoleruojantiems vaikams. Yra galimybė sudaryti individualius meniu pagal vaiko poreikius (turimas alergijas).

Uniformos

Didžiuojamės nešiodami Katino Dienelių logo ant krūtinės, nes tikime uniformų privalumais:
Savęs raiška. Uniformos padeda vaikams orientuotis ne į išvaizdą o į saviraišką, asmenybę.
Taupomas laikas. Vaikai žino, kokius rūbus rengtis ir tai tampa rytine tradicija, užtikrinančia lengvesnį pasiruošimą rytais.
Higiena. Pastebėjome, kad klasėje, kurioje vaikai vilkėjo uniformas kasdien, sergamumas buvo mažesnis palyginus su klasėmis, kurios uniformų nevilkėjo.
Lygybė. Gali būti sunku išvengti tarpusavio palyginimų, atsižvelgiant į tai, ką vaikas dėvi. Vilkėdami darželio uniformas galime puoselėti lygybės jausmą.
Saugumas. Japonijoje yra įprasta, kad kiekviena klasė turi tam tikros spalvos švarkelius, kad kelionėse (ypač ten, kur yra daugiau vaikų) mokytojoms būtų lengviau užtikrinti vaikų saugumą.
Prieinama kaina. Turime įvairių uniformų, kurių kainos svyruoja nuo 3 iki 23 eurų.
Vienybė. Uniformos padeda vaikams jaustis vieningai. Kadangi ir mokytojos vilki uniformas, darželyje kuriama teigiama bendruomeniška atmosfera.
Patogumas. Uniformos yra patogios, medžiaga minkšta ir maloni odai.
Savidrausmė. Vaikai supranta, jog tam tikroje aplinkoje mes turime atitinkamai elgtis arba tam tikrai atrodyti.
Pasididžiavimas. Vaikai didžiuojasi vilkėdami uniformą. Jie atpažįsta logotipą darželyje, pastebi mokytojas, raktų pakabukus ir rodydami į logotipą ant savo rūbų, sako: „Žiūrėk, ir aš turiu šį ženklą“.

Norėdami vaikui užsakyti uniformą, prašome susisiekti su administratore Aušrine elektroniniu paštu mokykla@katinodieneles.lt arba telefonu +370 665 87443.

Siunčiant elektroninį laišką, prašome nurodyti:
Vaiko vardas ir pavardė –
Klasė –
Norimos uniformos tipas, dydis ir kiekis –

Sąskaita už uniformas Jums ateis kartu su kito mėnesio sąskaita.

Misija ir vizija

„Katino Dienelės“ – akredituota tarptautinė pradinė mokykla Vilniuje, ugdanti pagal Bendrasias pradinio ugdymo bei Kembridžo programas. Mokyklos tikslas – žmogus, kuris galvoja ir kuria. „Katino Dienelės“ bendruomenė drauge augo ir stiprėjo ketverius metus. Mes kartu subrandinome mokyklos viziją, kur mūsų vaikai galėtų tęsti vaiko inicijuojamą ugdymą tikslingai specialistų paruoštoje dvikalbėje ugdymosi aplinkoje. Mes kuriame tarptautinę bendruomenę šeimoms, kurios mokosi užeidamos už rėmų, kūrybiškai (angl. „learn outside the box“). Mes tikime, kad vaikai yra asmenybės, verti pagarbos, pasitikėjimo ir galimybių mokytis pagal savo gebėjimus ir pomėgius.

„Katino Dienelių“ mokykloje mes siekiame ne užgožti vaiko prigimtinius mokymosi kelius, bet mūsų pedagogų didžiausias iššūkis yra kurti tokią ugdymosi aplinką, kuri skatintų vaikų smalsumą, norą mokytis per žaidimą, ir kitus būdus, siekiant atskleisti savo potencialą, sužibėti. Mums labai artimas Savarankiškas-vaiko inicijuojamas ugdymas (angl. „Self-Directed Education“), kai ugdymas vyksta paties vaiko iniciatyva – jis pats renkasi jam įdomias ir artimas veiklas, mokosi per savo asmeninę patirtį.

Vaikų ugdymas orientuotas į demokratizavimą, kuris grindžiamas natūralios aplinkos kūrimu, nuoširdžiu, šiltu bendravimu su vaikais, nevaržant jų pasirinkimo laisvės, glaudžiu bendravimu ir bendradarbiavimu su tėvais, bei personalo teisingais ir kryptingais darbo metodais ir būdais, skatinančiais vaiko individualumą, sarankiškumą, teisę rinktis, atsakomybės ugdymą ir asmeninį tobulėjimą.

Ugdymosi aplinka

Katino Dienelių mokyklos ugdymosi erdvės, dar vadinamos studijomis, yra lanksčios ir pritaikytos žaidimui, mokymuisi ir atradimui. Kiekviena studija apima skirtingų amžiaus tarpsnių vaikus, kurie vienas kitą palaiko, bendradarbiauja kasdieniame ugdymosi procese. Tokia aplinka skatina pagarbią kultūrą kito asmens teisei ugdytis ir mokytis. Mūsų vaikai siekia ne aukštesnių vertinimų, o asmeninio augimo ir akiračio plėtimo, mokytis patiriant džiaugsmą ir pasitenkinimą savo rezultatais. Pagarba yra kiekvieno ugdomo gebėjimo pagrindas Katino Dienenėse. Mes gerbiame savo laiką, savo draugų, ugdymosi aplinką ir priemones. Vaikai bendradarbiauja kurdami mokyklos susitarimus, pirmiausiai pasižadėdami netrikdyti savo bei draugų ugdymosi metu.

ŽAISK

MOKYKIS

ATRASK

Įkūrėjos pasveikinimas

Nėra didesnės dovanos nei galimybė.

Mieli Katino Dienelių šeimos nariai,

Noriu šiltai pakviesti visus į tarptautinę Katino Dienelių mokyklą! Mes labai džiaugiamės pagaliau atvėrę pradinės mokyklos duris, kurioje vertinamas kiekvienas komandos narys, kiekvienas vaikas ir jų šeimos nariai. Mes mokomės įtraukiančioje, kūrybiškoje, rūpestingoje, dvikalbėje aplinkoje. Mes siekiama tobulėti, gerbiame išskirtinumą ir esame visiškai atsidavę – tai parodysime per mūsų komunikaciją ir pasiekimus tarptautinėje bendruomenėje. Mes tikime, kad labai svarbu įtvirtinti pagrindinių vertybių „pamatą”: bendradarbiavimo, pagarbos, atsakomybės ir kūrybiškumo.
Katino Dienelių misija veda mus sėkmės ir šviesios ateities keliu. Nors ir esame jauna mokykla, tačiau mūsų mokytojai yra tik profesionalai, visiškai atsidavę savo veiklai. Mokytojams mokyti – tai pašaukimas, o ne darbas. Mūsų mokytojai ieško novatoriškų būdų mokytis ir mokyti, taip pat tobulėti. Mūsų kruopščiai paruošta ugdymosi aplinka suteikia galimybę vaikams tapti ateities lyderiais šiuolaikinėje įvairialypėje visuomenėje.
Turėdami tarptautinę bendruomenę su skirtingomis tautybėmis, būdami lietuvių-anglų kalbų mokykla, itin vertiname išskirtinumą ir bendrumą – ne tik mokytojai, tačiau ir tėvai yra įtraukiami į vaikų mokymosi procesą. Tik itin glaudaus bendradarbiavimo dėka su mokytojais, vaikais bei tėvais galime pasiekti pačių geriausių rezultatų. Tai leidžia vaikams prisiimti atsakomybę už jų pačių mokymąsi, ugdyti asmeninę motyvaciją ir atskleisti visą savo potencialą.
Katino Dienelėse mes siekiame meistriškumo visose srityse. Mūsų vaikai ir darbuotojai yra laimingi, įsitraukę ir noriai dalyvauja mokymosi bei mokymo procesuose. Prisijunkite prie Katino Dienelių šeimos ir Jūs!

Šilčiausi linkėjimai,
Asta Jagelo
Direktorė ir įkūrėja

Susisiekite su mumis

x